Sunday, December 12, 2010

Timmyummy Disenarai Blog Baru (2010) Pilihan - 7 no. 254

Salam...oppss. Dah berapa hari tengok senarai yang tercalon ni then hari ni baru rasa nak post something pasal tu..hehe. Tengok tajuk je dah tau kan sebab pe entry ni ditaip.. ;) Saya nak cakap lagi sekali lah. Blog saya ni dah tersenarai dalam BPM dalam pilihan ke 7 yea number 254. Kalau tak pecaya cuba tengok ni..hihi~



~tu la yang no 254~

Saya join ni pun sebenarnya bukan sebab pe.. Sebenarnya saya x tahu pe2 pun ni untuk apa. Dah tengok cam ramai je orang join so saya pun join jela. (ntah apa-apa je kan)huhu. Then sekarang baru lah tahu.  Pe salahnya kan lagipun ni untuk blogger-blogger baru 2010!

Kat sini saya nak kasi cara-cara untuk undi: 


Cara-cara nya adalah:
  • Undian peringkat pertama - semua kumpulan akan dibuka serentak untuk undian peringkat ini. 5 blog  bagi setiap kumpulan yang mendapat undian tertinggi akan layak ke undian peringkat kedua..
  • Undian peringkat kedua - 50 blog (5 blog dari 10 kumpulan = 50) akan dihimpunkan untuk diundi. pemenang gelaran blog baru (2010) pilihan akan diumumkan dalam bentuk top 5. harap anda setuju..
  • update :  keputusan undian peringkat kedua akan diumumkan dalam bentuk top 10, sempena tahun 2010..
  • Senarai undian nanti akan dikeluarkan dalam bentuk nombor blog anda seperti dalam senarai, bukannya nama blog  anda..
  • update :  gadjet poll akan digunakan, anda hanya undi nombor blog pilihan anda.. tidak perlu tulis nombor blog pilihan di ruangan komen nanti..

P/S: kalau still tak clear pasal ni pegi terus ke BPM ok..klik sini jer~



Tempoh Untuk Undian!!

Baiklah saya nak umumkan tempoh untuk anda semua boleh mula mengundi. tapi bukan undi sekarang ye..


Setelah diteliti dengan keadaan sekeliling, tempoh undian untuk peringkat pertama ni adalah:


Jam 7 pagi 13 disember (isnin) - jam 7 pagi 17 disember (jumaat)


Tapi tapi tapi kan..saya ni sangat-sangat lah tak pandai nak promote blog saya ni.. Camna tu ye!(tu pun ada hati nak masuk) =p. Ok lah sampai sini dulu ye ngomelan ku..hihi. Jumpa lagi~