Saturday, December 18, 2010

Kesedapan Makanan di The Manhattan Fish Market ;)

Salam...
Tetiba teringat nak cite something kejap malam ni sebelum tengok Mari Menari episod akhir..(layan jugak kan walaupun dulu saya rasa tak best)hehe. Alang-alang sekarang ni saya duk kat umah tengah praktikal ni so boleh la gak tengok..Rasanya sape yang menang ek?? Tengok jela dulu yek! ish.. Intro selalu saya cite benda yang lari tajuk kan. Kalau jawab exam memang dah dapat 0 untuk introduction nih..adeh.

Okay la dah nak start dah ni.. Bersediakah anda??haha.(poyo je lebih) ;)  Cite macam gempak je...ciss. Last week kalau tak salah saya hari ahad saya dengan kakak2, abang ipar dan anak-anak buah saya pegi Alamanda. Dulu selalu pegi sana pun just pegi dataran Putrajaya je bawak anak2 buah dua orang tu Benji dan Dania (oppsss bukan nama sebenar yea). Dah agak lama tak ke Alamanda dengan dorang. Kali ni kitorang pegi semata-mata untuk makan je.. (pdahal memang selalu semata-mata untuk makan!) Sebab kami ni memang penggemar-penggemar makanan...cewahh!!

Makanan yang kitorang makan memang not bad..(walaupun tersangat lah muak bila dah abis makan)hehe. Nasib baik dah abis makan baru rasa muak.. ;) tengok la kat bawah~




da 3 sebenarnya..Tapi 1 lagi dah disantap sebelum sempat buat apa-apa..ish3..


Manhattan Flaming Prawns yang sangat sedap!


tetiba nak upload gambar sendiri lak.. kawan saya cakap macamm dah gemookk.. yes3!


Its time to flame those prawns~*tengok dibelakang tu*


ni lah rupanya bila dorang dibakar..aduhh! gambar di copy dari blog Vialention..
nak tau pasal menu-menu sedap yang lain kat sana pegi la jengok blog 2.. ;)


Ok lah...masa untuk saya post!! nak pegi tengok Mari Menari dah ni..Dah start dah pun..alamak. Selain dari blog tadi tu..Korang boleh pegi ke web dia yang comel terus ye.. click sini..





No comments: