Wednesday, December 22, 2010

Award yang Sama dari Dua Orang

Salam.
Hari ni Fatimah Ali sesangat happy sebab dapat award pertama dari dua orang yang saya sayang (please la jangan loya baca statement ni ye) ;) Mereka itu adalah Farah dan Kak Yaya


Saya dapat friendship award! thanks ye. Hope our friendship will be long lasting and forever (including all the GH). Kepada kak Yaya.. Pesanan ni sama jugak macam Farah pesan. Anda dipaksa datang ke istana kami okay. Tak ada apa-apa alasan diterima.hehe~

Ok lah. Nak tag kat lain-lain semua dah di tag. So award ni saya bagi kepada sesiapa yang nak. (baget famous je orang nak datang amik kan) =p Thanks lagi sekali to both of you! :)
Byeee~



2 comments:

yayalya said...

timm, thnx ya!! :) I'Allah t akk jumpa korang sume...nak timm msk taw!! kueh teow grg ea!

Unknown said...

tahniah .. dapat award =)

p/s: Terima kasih kerana follow blog anastasyea dan tinggalkan link blog anda dekat entry Saya Nak Follow Blog Anda .. Sila Tinggalkan URL Blog Di sini!. Sebagai membalas budi dan menghargai salam perkenalan dari anda .. saya ikhlas nak follow blog ini juga. Selamat berkenalan dan happy blogging =)