Sunday, January 9, 2011

Friendship is like a Butterfly, It Starts out in a Cocoon, Slowly Growing Day by Day..Then Blossoming into Something Beautiful! ♥♥♥

Sorry sebab tajuk entry yang panjang.haha.(tak pe la blog saya kan??) Saya rindukan dia..oppss! Siapakah dia tu ye? Dia adalah My Dear yang stay kat Penang sekarang. Jangan pelik pulak k sebab dia adalah best friend saya yang bukan Melayu.hehe. Knowing her is the best moment in my life sebab My Dear ni memang sangat-sangat baik. Saya rasa bila nak bekawan ni tak perlu nak bezakan bangsa kan?? Sapa setuju angkat tangan! =p 

My Dear ni lah yang banyak ajar saya supaya lebih concern pasal seseorang..lebih appreciate orang lain and kena pikir jugak orang lain tengah risau pasal kita. Sebab bila saya nak balik dari KL ke Kedah or pegi ke mana-mana yang jauh dia mesti pesan suruh saya bagitau bila saya dah sampai. Tapi kadang-kadang saya lupa nak gtau sebab saya jarang buat macam tu kat sesapa. Sorry sangat-sangat.huhu.

Jap-jap. Lupa lak nak cerita pasal My Dear tu..hehe. Nama sebenar dia Mar Chiew Yun. Nick nama Karen. Saya panggil dia Dear and dia pun panggil saya macam tu.. sweet tak sweet tak??haha! My Dear ni baru abis study kat UMS in International and Offshore Banking. Tak la baru sangat sebenarnya sebab dia abis bulan Mei 2010. Dan sekarang dia dah keja pun kat Penang kat tempat dia internship dulu. Best kan terus dapat keja and dah confirm pun. Congrats dear~

Kami kenal masa saya tengah tunggu result to further my degree. Saya keja kat Sunshine Square, Bayan Baru as a cashier and time tu dia keja as a promoter kat situ. Saya ni biasa la first kenal memang pendiam okay.hehe. So saya tak la rapat sangat dengan cashier lain. Bila dah kenal dia then baru la saya selalu ada kawan nak pegi makan time break. Sebab kadang-kadang dia akan tanya pukul berapa saya break and dia pun akan break time tu. Dia punya break time flexible sikit if nak compare dengan saya yang memang kena ikut schedule. huhu. Miss U a lot!! Last kami jumpa bulan Dec 2010 sebab time tu saya punya semester break seminggu lepas praktikal. =)

Ok lah. Saya nak tunjuk gambar-gambar kami..  (:

My dear okay! :)

Edited dari dia sendiri. thanks ♥


Gambar lama kami kat Perangin Mall

Sama tak sama tak??haha. ni lah yang saya bawak ke kelas hari-hari.

thanks for this! dapat ni time last day kat PG before register kat Shah Alam 

-Hope dapat jumpa you time mid term break CNY end of this month-


True Friends
There are many people
that we meet in our lives
but only a very few
will make a lasting impression
on our minds and hearts
It is these people that we will
think of often
and who will always remain
important to us
as true friends

-special for My Dear and GH jugak yea-





1 comment:

Karen M.C.YuN said...

hoho...mY dEar, I really dunnO yOu also have a blogspot!! sO shOck!!!
This was a very gOOd post as yOu seems like prOmOting me...hehe~~I am alsO a pendiam, because I just want tO talk with yOu...haha~~