Friday, February 18, 2011

Catat sejarah dalam belog!

Ehem ehem..hye readers (baget ada yang baca jek!) hehee. Hari ni saya rasa sangat bangga dengan diri saya sendiri...haa mesti nak tau kan kenapa??(baget bagus lagi sekali okeh). Arini 19 Febuari 2011 saya dah catat sejarah dalam blog dapat buat tiga entry dalam satu hari...hahahaa. Tak kisah la even dua entry saya yang sebelum ni just entry untuk join segment dari IR dengan Yuyu je. Saya still rasa hebat.hehe. Sebab saya mengaku saya agak susah nak buat entry baru. Ada entry yang dah dibuat lama sebelum CNY ari tu pun belum post lagi. Tak pe.. Pelan-pelan kayuh kan. (nak kayuh p mana pun tak tau lah!) =p

Camni la kot jadinya bila pening tak tau nak post apa..hehee Tengok jela yea! ;)

tak de motif nak letak gambar kan?? hakhak

ok lah. Mata dah mintak suh tutup kejap.. (tapi...kejap ke???) bye2..



No comments: