Wednesday, March 2, 2011

AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??

Assalamualaikum..hye.



Okeh. Sekali lagi Fatimah Ali join segmen Abg Ben..Tak nak cakap banyak. First sekali kena letak header Abg Ben dan letak tajuk sekali link ke entry tersebut. Dua-dua done! :) 

Ni part yang agak mencabar.. Blogger yang nak join kena berikan satu cerita yang menginsafkan tentang kematian yang boleh dikongsikan bersama pembaca  blog korang dan juga pembaca baru ..

Rasanya semua orang penah lalui. Especially kehilangan antara orang tersayang dalam hidup.hukhuk. Saya just nak kongsi cerita pasal anak jiran saya merangkap adik beradik jugak lah yang baru meninggal dua hari lepas je. Tersangat terkejut sebab akak saya sms cakap anak jiran saya yang baru berumur 11 tahun meniggal dunia. Saya dapat berita dia cuma demam tapi mak ayah dia tak bawak pegi cek kat hospital. Bila dah teruk baru pegi dan doktor sahkan dia sakit appendix. Time tu appendix tu dah pecah dan kuman dah merebak. Tambah teruk lagi bila paru-paru dia dah bernanah dan dia disahkan meninggal dunia.  
Memang terkilan sangat dengar pasal ni. So, ibu bapak sebenarnya tak boleh amik ringan bila anak sakit even dia demam je. Sebab kadang-kadang dia demam tu disebabkan ada penyakit lain yang kita tak tahu okeh. :(

Ok lah sampai sini je dulu yea. Sesapa yang nak join sila kelik tajuk di atas atau kelik je sini.. :)

  


2 comments:

mas saari said...

singgah n follow dari segmen abg ben
salam perkenalan...

entri yang menarik!

Fatimah Ali said...

hehee.thx